Steinkjer Bedriftsgolfserie 2022

Vis kart

Påmelding fra kr 1 712,00 inkl. avgifter

Sted: Midjo Golfbane
Tidspunkt: Tirsdager fra 17.30 og utover ettermiddagen.
Oppstart i slutten av mai. Vi spiller ikke kamper i fellesferien, men før og etter. Lengde på serien kommer an på antall lag.

Deltagelse: Alle som er medlem i Steinkjer Golfklubb eller er tilknyttet Norges Bedriftsidrettsforbund, har hcp eller gjennomført ¨Veien til golf-kurs¨ og samtidig har gyldig medlemskap i en golfklubb tilknyttet NGF kan delta. Kontakt oss om du har spørsmål.

Regler: Mesterskapet spilles etter regler fra NGF samt lokale regler for banen. Et lag kan bestå av ubegrenset antall spillere. En spiller kan kun representere ett lag i løpet av sesongen. En bedrift kan stille med flere lag og laget kan bestå av både damer og herrer. Maks hcp 36. Spillere med høyere hcp spiller på 36. Bedriftsgolf skal være gøy og våre verdier er aktivitetsglede, fellesskap, helse og ærlighet. Så fairplay står i fokus. Vi er underlagt NIF`s dopingreglement. Lagene er ansvarlig for å ha forsikring selv. Ved påmelding er den som melder på laget kontaktperson og økonomisk ansvarlig. Laget er ansvarlig for eventuell forsikring selv. Gebyr for å trekke laget fra laget er påmeldt og i løpet av sesongen er på 1000 kr.

Medlemmer i Steinkjer Golfklubb betaler ikke Greenfee. For ikke-medlemmer er det 100 kr i greenfee som betales med vipps til Vippsnummer: 913 88 309. Lagene må melde inn navn på spillerne sine til andrea.hagstrom@bedriftsidretten.no før serien starter. Påmeldingsavgiften dekker baneleie, premiekostnader, adminkostnader med mer.

Turneringsform: En kamp går over 9 hull. Hvert lag representeres av 2 spillere pr kamp. Det spilles stableford med fullt hcp. Hvis antall lag tilsier det settes det opp flere divisjoner.

For mer info om serien klikk her: https://midtnorge.bedriftsidretten.no/p/57094/golf-